سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تسنیم عشق
قالب وبلاگ

از درون تنور مسی آتش زبانه می کشید و وحشت شعله های آتش ، در عمق جان حاضرین در قصر ، ترس عجیبی ایجاد می کرد ، صیانه مادر بود وجانش ، به بلندای زبانه های آتش ، برای فرزندانش پر می کشید .
اولین فرزند درون آتش گداخته تنور انداخته شد . بخشی از قلب صیانه هم به همراه شعله های آتش ، گداخته شد وخاکستر... صدای ناله فرزند دوم هم با فاصله کمی از میان تنور بلند شد .
صدای نعره فرعون دوباره به گوش رسید :آیا هنوز هم به خدای واحد ویکتا ایمان داری واز پرستش من ، سرباز می زنی ؟ بغض صیانه وگریه های بی امان او ، مانع از اعلام مکرر ایمانش به الله نبود .نوبت به فرزند شیر خوارش رسید . این مصیبت دیگر قابل تحمل نبود ... آتش تنور دیگر در حال سرد شدن بود ولی خشم فرعون هر لحظه بر افروخته تر می شد . با انداختن صیانه در آتش ، گویی پایه های حکومت فرعون در آتش می سوخت . اگر مردم بفهمند که یک زن آرایشگر ، آن هم آرایشگر دختر فرعون ، این گونه در مقابل خدای مردم مصر ایستاده است چه خواهد شد ؟...

خداوند به پاس این ثبات قدم در راه اعتقاد ات توحیدی ، توفیق زندگی مجدد وحضور در جمع 313 نفر کارگزار حضرت مهدی (عج) را به صیانه ماشطه عنایت نمود .
تاریخ مشحون از زنانی است که صلابت ایمان خویش را چونان تابلویی زرین باف ، تا سرانجام تاریخ در معرض دید آیندگان قرار دادندوبرای همیشه تاریخ ، جایگاه ومنزلت واقعی زن در پرتو توحید را ، به نمایش وتحسین همگان گذاشتند .

به روایت امام صادق (ع) در دلائل الامامه ، ص314
به نقل از کتاب « زن منتظر ومنتظر پروری » نوشته مریم معین الاسلام / علی غلامی


[ شنبه 91/6/11 ] [ 1:41 عصر ] [ ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ما در ساحل آبیم وگاه تشنه می میریم جهان قرآن مصور است ،
از هر آیه هزاران چشمه می جوشد.

بهره ی مقربان ،شراب چشمه تسنیم می باشد. وبلاگ تسنیم عشق سعی در جستجوی آب گوارای چشمه تسنیم تا خود بهشت داره.

حرف دل
باز دنیا شهرکوفی هاشده ،بسیجی هاعلی تنهاشده زیر باران ولایت تر شوید، باشهیدان باز هم سنگر شوید ،
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 130965