سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تسنیم عشق
قالب وبلاگ

غروب 

حرف ها دارم اما ... بزنم یا نزنم ؟

همه ی حرف دلم با تو همین است که دوست

 چه کنم ؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم ؟

 عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم   

 زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم ؟

گفته بودم که به دریا نزنم دل ، اما   

 کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم ؟

 از ازل تا به ابد  ... پرسش آدم این است   

 دست بر میوه ی حوّا بزنم یا نزنم ؟

 به گناهی که تماشای گل روی تو بود

خار در چشم تمنّا بزنم یا نزنم ؟

 دست بر دست همه عمر در این تردیدم

 بزنم یا نزنم ؟ ها ؟ بزنم یا نزنم ؟گریه‌آور


[ پنج شنبه 91/5/5 ] [ 10:26 صبح ] [ ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ما در ساحل آبیم وگاه تشنه می میریم جهان قرآن مصور است ،
از هر آیه هزاران چشمه می جوشد.

بهره ی مقربان ،شراب چشمه تسنیم می باشد. وبلاگ تسنیم عشق سعی در جستجوی آب گوارای چشمه تسنیم تا خود بهشت داره.

حرف دل
باز دنیا شهرکوفی هاشده ،بسیجی هاعلی تنهاشده زیر باران ولایت تر شوید، باشهیدان باز هم سنگر شوید ،
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 130572